Nettans blogg

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Besviken på Sjöhagen Wear

Av Anette Törnström - 23 november 2012 14:48

För några månader sedan beställde jag en klubb jacka på Sjöhagen Wear jag tog storlek M & jag betalade på en gång så klart. Två veckor senare mailade jag dem & frågade varför inte jackan hade kommit. Då sade de att storleken var slut för tillfället & nya skulle komma först i november jaha jaja jag väntar väl tills dess då. November kom & jag mailade igen & hörde när kommer jackan ja du vi har inte fått den storleken ännu men om du beställer Large så får du den billigare visst sade jag annars får jag väl aldrig någon jacka. De skulle sätta in pengarna samma dag har ej fått dem ännu. Fick jackan i går men till min stora besvikelse står det Eda Ryttarförening på ryggen i stället för EDS ryttarsällskap.Nä tänkte jag har betalt mycket för denna jackan & nu har jag verkligen inte råd att köpa ny inte på långa vägar. Jag mailade & sade som det var & de sade att jag visst beställt med den loggan & den var mycket billigare men den finns ju bara i blått & EDS jackan är ju svart som den jag fick & Eds jackan var dyrare vilket jag betalade men icke så nicke det är mitt fel så är det bara. Mitt beställningsmail som jag fick då har kommit bort & jag står här nu med en ny dyr jackan till ingen nytta.Bara att kasta jackan tänker inte göra reklam för något annat än det jag skulle göra från början. Jag som vill göra reklam för våran fina rid klubb så blir det bara skit av det hela fy fan vad det suger.

 
 
Ingen bild

Lars

28 februari 2013 19:07

Har preci samma erfarenhet. Jacka beställd och betald 2 dec 2012 har int ekommit idag när vi skrive 28 feb 2013. Sveriges sämsta företag?

 
Ingen bild

Åsa

5 mars 2013 09:40

Sveriges sämsta företag. jag måste haft lite bättre tur än er. beställde 28 nov.Efter ett undrande mail var varorna var fick jag sms dag före julafton. Julklappar. kom dessutom till ombud som jag ej ville hade skrivit det i medelande rutan allt kom ej stod ingen orsak om det var slut eller skulle komma. trycket syntes ej under luvan. Men det skulle sitta så enligt dem. tjejerna vill ej ha dem för de vill ju visa för vilken klubb de rider. de ville inte ens titta på jackorna, då jag hade med dem. Frågade då också efter de varor som ej kommit de kunde inte svara på det. otrevligt bemött!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Törnström - 7 december 2014 13:15


    Detta är en bild på mig & hästen Demon första året som jag red i Steneby då hadde jag inte ens börjat hoppa :-) I dag skall jag hoppa men inte på Demon då utan på hästen Nogger. ...

Av Anette Törnström - 7 december 2014 10:10

  Det har varit mycket på sistone sedan sist jag skrev här i bloggen. Tiden har inte räckt till. Jag slutar hästskötar utbildningen nästa vecka, jag jobbar som städerska på Tjuren sedan juli månad, jag jobbar i bland om det behövs på ungdomsgården...

Av Anette Törnström - 26 juni 2014 14:03


Jag måste ta mig i kragen & börja baka igen, det har varit så mycket nu i ett halvår så jag hinner inte så mycket. Jag har börjat plugga på distans borta i Dingle till hästskötare, Jag har slutat med vissa saker, varit lite här & lite där. Jobbar på ...

Av Anette Törnström - 26 juni 2014 13:27


 Dumma Herr Andersson våran katt trots att det regnar & åskar ute då hade han kurat i hop sig till en boll. Ute vid grannen hus i stället för att komma in. Så jag sprang ut i stygg vädret & bar in honom i stället. Så nu ligger han i soffan & sover? B...

Av Anette Törnström - 25 juni 2014 22:43

Tänkte lägga ut lite bilder på sådant som jag har vunnit sedan jag flyttade hit till ED :-) Inga märkvärdiga priser men endå jag har ju vunnit & det är det som räknas.   Det första jag vann var denna radiostyrda bilen. Shell Macken. 2012.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards