Nettans blogg

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

Bakat i dag

Av Anette Törnström - 4 mars 2013 12:12

 


Luktar gott i hela huset har bakat en socker kaka i dag :-) Dottern är hemma & är sjuk så även stekt pankakor till henne & de vart hela annars brukar de bara gå sönder få se vad jag bakar härnäst har blivit biten av en bak demon tror jag  

 
 
Emm

Emm

5 mars 2013 06:22

Åhh vad gott! Sockerkaka är alltid ljuvligt och sprider en sån söt doft i hela huset! :)

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Törnström - 7 december 2014 13:15


    Detta är en bild på mig & hästen Demon första året som jag red i Steneby då hadde jag inte ens börjat hoppa :-) I dag skall jag hoppa men inte på Demon då utan på hästen Nogger. ...

Av Anette Törnström - 7 december 2014 10:10

  Det har varit mycket på sistone sedan sist jag skrev här i bloggen. Tiden har inte räckt till. Jag slutar hästskötar utbildningen nästa vecka, jag jobbar som städerska på Tjuren sedan juli månad, jag jobbar i bland om det behövs på ungdomsgården...

Av Anette Törnström - 26 juni 2014 14:03


Jag måste ta mig i kragen & börja baka igen, det har varit så mycket nu i ett halvår så jag hinner inte så mycket. Jag har börjat plugga på distans borta i Dingle till hästskötare, Jag har slutat med vissa saker, varit lite här & lite där. Jobbar på ...

Av Anette Törnström - 26 juni 2014 13:27


 Dumma Herr Andersson våran katt trots att det regnar & åskar ute då hade han kurat i hop sig till en boll. Ute vid grannen hus i stället för att komma in. Så jag sprang ut i stygg vädret & bar in honom i stället. Så nu ligger han i soffan & sover? B...

Av Anette Törnström - 25 juni 2014 22:43

Tänkte lägga ut lite bilder på sådant som jag har vunnit sedan jag flyttade hit till ED :-) Inga märkvärdiga priser men endå jag har ju vunnit & det är det som räknas.   Det första jag vann var denna radiostyrda bilen. Shell Macken. 2012.   ...

Presentation


Nettans blogg

Gästbok

Länkar

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards