Nettans blogg

Alla inlägg under december 2012

Av Anette Törnström - 10 december 2012 15:17

 


Så här blev årets pepparkaks hus tjusigt va:-)I kväll skall jag jobba en sväng på våran biograf & gubben skall nog baka bullar i kväll om han hinner & granen skall upp & kläs den med om det hinns annars får det bli på onsdag kväll när jag är på ridningen. Dottern rider ju i morgon kväll & jag kankse skall passa på att åka på träningen då för sedan blir det nog inget mera sådant då det är sista veckan med sådant för i år. Sista ridningen för oss två i år är nästa vecka i alla fall sedan är det jul lov för hästarna. 

 

 

 

9526589779 

Av Anette Törnström - 9 december 2012 16:18

 


Therese på hennes snygga häst Contasch tror jag det stavas

 

 

 

Jätte stort är det nya ridhuset dålig bild men tagen med mobben

 

 

 

Ljust & fint är ridhuset i alla fall det tycker jag & Contasch.

 

Vi fick även pepparkakor & glögg & Anna höll ett invignings tal.

Av Anette Törnström - 9 december 2012 10:08

 


I dag är det andra advent! Dagarna går fort i dag är det invigning av det nya ridhuset här i Ed vi skall så klart dit då vi är häst tokiga i min familj.Det är bara minus 4 grader ute kanske kommer det mera snö. Få se om jag fixar lite bilder på det nya ridhuset.

Av Anette Törnström - 8 december 2012 17:09

 

 

Alexandra dricker glögg vid en varm eld.

 

 


Sedan köpte hon en lott hos Friskis & Svettis & vann denna ryggsäck.

 

 

 

Hon fick även hjälpa sin ridfröken med ponny ridningen då det fattades hjälp med att leda ponnyn :-)

 

     

 

Och lite senare fick Alexandra träffa tomten så nu har haft en roligt lördag!

 

 

Av Anette Törnström - 7 december 2012 21:57

 


 


 


 


 



Av Anette Törnström - 5 december 2012 10:27

Nu kommer det snö här med hoss oss har snöat mest hela natten.

Av Anette Törnström - 4 december 2012 09:54

 


Fem timmars sömn bidde det nästan somnade runt två tiden sedan blev jag väckt vid 7 försökte somna om men det var kört då huset var iskallt på grund av någe vingel med pannan. Så tagigt en stor kopp kaffe men jag brukar funka normalt fast med lite sömn men lite segare dock jag är van vid detta att vara trött dygnet runt. Sedan att vara ljud kännslig gör ju inte saken bättre när lastbilar eller annan tung trafik kör förbi huset då vaknar jag elle de som spelar hög musik i sina bilar att det dunkar in till mitt sovrum. Även om Tommy snyter sig i ett annat rum så vaknar jag sedan är det kört för att somna om har tagigt upp detta med läkare men får inget för det. Har blivit värre nu de senaste månaderna nåja sova får man göra i graven kanske.

Av Anette Törnström - 2 december 2012 23:05

Min katt älskar tydligen mig tror jag i alla fall??han älskar att sova på mig

Presentation


Nettans blogg

Gästbok

Länkar

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards