Nettans blogg

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Anette Törnström - 22 november 2012 22:56

 









Av Anette Törnström - 22 november 2012 16:12

 

 


Om du har en hemma demo nästa vecka får dina gäster en sådan här fin ask som gästgåva.

 

 

 

detta får du som värdinnegåva.

 

 

 

Vad sägs om detta söta Hello Kitty setet. Tre bakformar & en söt mini visp skål endast 249 kronor.

 

Vill d boka visning nästa vecka hör av dig till mig om du bor I Ed genom att sända ett medelande här eller maila mig på anette6811@telia.com

 


 

 

Av Anette Törnström - 22 november 2012 14:34

 

 

Dessa fina burkar skall jag ha i jul har jobbat till mig dessa får snart flera med renen på i andra storlekar så nu längtar jag bara till julen har andra fina jul burkar från TupperWare som jag oxå skall fylla med massa godsaker.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards