Nettans blogg

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Saker jag har vunnit sedan jag flyttade till ED

Av Anette Törnström - 25 juni 2014 22:43

Tänkte lägga ut lite bilder på sådant som jag har vunnit sedan jag flyttade hit till ED :-) Inga märkvärdiga priser men endå jag har ju vunnit & det är det som räknas.

 

Det första jag vann var denna radiostyrda bilen. Shell Macken. 2012.

 

 

Sedan var det denna radiostyrda bilen även den från Shell Macken.

 

 

Kattmat åt Herr Andersson.

2013

 

Denna goda choklad asken vann jag med. 

 

 

En påse torrfoder till Herr Andersson

 

 

Två cykelkorgsskydd.

 

 

Godis :-)

 

Köpte lotter då vann jag denna

 

 

 

 

 

ag vann personaltävlingen när det var film festivalen. Två dvd filmer en påse godis & en buket tulpaner. 

 

 

 

 

Kex choklad vinsten som jag vann på Schell Macken.

 

 

Väskan full med Snickers vann jag för min motivering.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Törnström - 7 december 2014 13:15


    Detta är en bild på mig & hästen Demon första året som jag red i Steneby då hadde jag inte ens börjat hoppa :-) I dag skall jag hoppa men inte på Demon då utan på hästen Nogger. ...

Av Anette Törnström - 7 december 2014 10:10

  Det har varit mycket på sistone sedan sist jag skrev här i bloggen. Tiden har inte räckt till. Jag slutar hästskötar utbildningen nästa vecka, jag jobbar som städerska på Tjuren sedan juli månad, jag jobbar i bland om det behövs på ungdomsgården...

Av Anette Törnström - 26 juni 2014 14:03


Jag måste ta mig i kragen & börja baka igen, det har varit så mycket nu i ett halvår så jag hinner inte så mycket. Jag har börjat plugga på distans borta i Dingle till hästskötare, Jag har slutat med vissa saker, varit lite här & lite där. Jobbar på ...

Av Anette Törnström - 26 juni 2014 13:27


 Dumma Herr Andersson våran katt trots att det regnar & åskar ute då hade han kurat i hop sig till en boll. Ute vid grannen hus i stället för att komma in. Så jag sprang ut i stygg vädret & bar in honom i stället. Så nu ligger han i soffan & sover? B...

Av Anette Törnström - 13 augusti 2013 13:40

    Nu är det inte många dagar kvar av sommarlovet för Alexandra i kväll börjar ridskolan igen & på måndag är det skoldax igen nu börjar hon i fjärde klass. Hoppas bara att hösten blir fin ett tag till & att det inte blir mycket regn & rusk.  ...

Presentation


Nettans blogg

Gästbok

Länkar

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards