Nettans blogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Anette Törnström - 28 februari 2013 12:43

 


Ja det var många svars allternativ som jag fick i dag om man skall köra sköljmedel eller inte när man tvättar handdukar vilket beslut tog jag?? Ja det kan ni få gissa på ett tag till. Har redan tvättat klart för i dag endå så väntar nu bara på att det skall bli så bra väder ute så man kan hängta tvätten ute i stället. Vilket lär nog dröja till april minst. Nä nu skall jag vika kläder då den högen växer & den viker ju inte av sig självt.

 

Föresten du får gärna bli medlem i min recept grupp som jag har på facebook.

 

https://www.facebook.com/groups/417404211683002/

Av Anette Törnström - 27 februari 2013 12:56

Vilket härligt väder vi har haft det här i flera dagar nu hoppas att det håller i sig vill ha vår nu inte mera vinter så gött att se hur snön sakt tinar upp här. Annars är det som vanligt sportlovet har varit snart är det påsklov bara några veckor kvar dit tiden går fort tycker jag huga ligen.

 

 





 

 

 

Av Anette Törnström - 24 februari 2013 13:34

Bara att slappa i dag man måste inte göra saker varje dag för skolan börjar igen i morgon & sedan är det aktiviteter hela veckan endå

Av Anette Törnström - 10 februari 2013 13:43

I går var det kalas för Alexandra & i dag tog vi oss en skridsko dag tillsammans så hon fick inviga sina nya skridskor.

 

 

Även pappa hade köpt för några veckor sedan ett par nya till sig själv som han skulle inviga.

 

 

 

Lite svårt att få på dem då nya alltid är trånga.

 

 

 

Sedan på med hjälmen  & ut på isen

 

 

 

Alexandra var super nöjd med sina nya skridskor då de gamla var för små.

 

 

 

Sedan vart det korv med bröd att äta då man har en bra mat termos & sedan varm oboy till det smakar så gott att fixa ute.

 

 

Tur att man har allt sittunder lägg & termosar & muggar så bara att ta med sig fika varje gång.

Av Anette Törnström - 9 februari 2013 09:17


I dag fyller Alexandra hela 10 år tänk vad tiden går.

 

 

 

 

 

   

 

   

 

   

 

 

 

Även ett stort grattis till hennes farbror Morgan som fyller

 

35 år i dag.  

 

Av Anette Törnström - 5 februari 2013 20:21

Har startat upp min incredimail letters sida igen då några ville se dem & andvända dem igen sådant är roligt visserligen är de inte nya men vem vet kanske lusten att börja tillverka sådana igen kommer tilllbaka igen vem vet det får ödet avgöra.

 

Klicka på bilden här nere så kommer ni till sidan.


 



Av Anette Törnström - 1 februari 2013 13:19








Här är lite av vad jag tillverkade förr på beställningar det var då det fanns något som hette Babyfriends om någon minns det. Man hade en sida till sitt barn där man pratade med andra mammor om ditten & datten hjälpte de som inte kunde med att göra grafik till deras barns hemsida osv. Vi hade tävlingar & sådana saker där.

Och jag har kvar nästan alla bakrgrunder & avdelar med mera som man körde med då. När det var jul så var det grafik för det när någon fyllde år då var det kalas bakrgunder. Ja det var tider det.


 

 

 

 

     

 




   




Av Anette Törnström - 1 februari 2013 12:33

Jag kör ett mail program som heter Incredimail & har gjort det så länge som det har funnits & det är länge det. Förr då tillverkade jag egna sådana letters barkgrunder som man kunde ladda ner till sin dator hade även hemsida för bara sådan. Nu skulle jag vilja fixa en sådan sida igen & sätta in alla dem som jag gjorde en gång i tiden i fall någon vill ladda ner dem det är massor men kul att titta på dem igen. Har även haft en grafik sida där jag hade bakrunder, glitter texter, med mera med mera som jag tillverkade helt själv.

Så jag har laddat ner alla mina gamla letters så vill du ha dem så skriv ett inlägg med din mail adress så sänder jag dig några stycken tills jag har fått till hemsidan där. Jag skall fixa en så fort som möjligt.


 

 

Presentation


Nettans blogg

Gästbok

Länkar

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards