Nettans blogg

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Godnatt

Av Anette Törnström - 8 november 2012 23:18

Snart dax att krama kudden en ny dag i morgon som innebär kalas för dottern på kvälls kvisten så inget fredags mys men vi tar lördagsmys i stället så var det ju när man var barn ju lördagsgodis fick man ju då. På söndag skall hon & jag göra något tillsammans vilket även kommer att ske varje söndag får jag hoppas det hänger på att ta sig dit just den tiden men det ordnar sig säker får jag hoppas om inte för hennes skull.

 

 

 
 
Ingen bild

Nathalie (dotter)

8 november 2012 23:36

Jag vill också ha mamma dotter tid :(

Anette Törnström

8 november 2012 23:46

Jag lovar att vi skall ha en sådan du & jag jag funderar på när var & hur men när du minst anar det gumman.Jag jobbar på det :-)

 
Alexandra

Alexandra

9 november 2012 00:21

Roligt med mys. Jag ska också ta och hoppa i bädden jag med, ögonen går i kors. Vi kanske ses redan på lördag om vi båda ska till invigningen av gymmet! God natt och sov gott, hoppas du får drömma söta drömmar. Kram kram

http://ackara.bloggplatsen.se

Anette Törnström

9 november 2012 00:27

Godnatt & sovgott Alexandra jag hör av mig på lördag förmiddagen om hur det blir. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette Törnström - 7 december 2014 13:15


    Detta är en bild på mig & hästen Demon första året som jag red i Steneby då hadde jag inte ens börjat hoppa :-) I dag skall jag hoppa men inte på Demon då utan på hästen Nogger. ...

Av Anette Törnström - 7 december 2014 10:10

  Det har varit mycket på sistone sedan sist jag skrev här i bloggen. Tiden har inte räckt till. Jag slutar hästskötar utbildningen nästa vecka, jag jobbar som städerska på Tjuren sedan juli månad, jag jobbar i bland om det behövs på ungdomsgården...

Av Anette Törnström - 26 juni 2014 14:03


Jag måste ta mig i kragen & börja baka igen, det har varit så mycket nu i ett halvår så jag hinner inte så mycket. Jag har börjat plugga på distans borta i Dingle till hästskötare, Jag har slutat med vissa saker, varit lite här & lite där. Jobbar på ...

Av Anette Törnström - 26 juni 2014 13:27


 Dumma Herr Andersson våran katt trots att det regnar & åskar ute då hade han kurat i hop sig till en boll. Ute vid grannen hus i stället för att komma in. Så jag sprang ut i stygg vädret & bar in honom i stället. Så nu ligger han i soffan & sover? B...

Av Anette Törnström - 25 juni 2014 22:43

Tänkte lägga ut lite bilder på sådant som jag har vunnit sedan jag flyttade hit till ED :-) Inga märkvärdiga priser men endå jag har ju vunnit & det är det som räknas.   Det första jag vann var denna radiostyrda bilen. Shell Macken. 2012.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards